Jak prodávat produkt, pokud neznáme konkurenci a své konkurenční výhody? Jak připravit reklamní kampaň, pokud neznáme svého zákazníka, jeho chování a potřeby? Bez jasně definované marketingové strategie nemá smysl investovat do jakýchkoliv marketingových aktivit. Jasně formulovaná strategie je základním předpokladem pro další směrování vašeho marketingu a investic do něj.
Pro správné nastavení marketingové strategie je velmi důležité, abychom perfektně pochopili váš byznys, vašeho zákazníka, jeho potřeby a motivace k nákupu produktu.
Co vám v oblasti marketingové strategie nabízíme
- SWOT analýza
- definice konkurence
- definice konkurenčních výhod USP
- definice cílových skupin
- definice person
- definice cílů
- segmentace zákazníků
- marketingové výzkumy
- formulace marketingové strategie
Sjednejte si nezávaznou schůzku a přesvědčte se o důležitosti marketingové strategie.
Chci řešit marketingovou strategii →