PPC kampaně (pay per click) jsou jednou z nejdůležitějších součástí výkonnostního marketingu, u kterých je jednoznačným měřitelným cílem výkon a návratnost investic.
PPC kampaně ve vyhledávacích sítích jsou vhodným marketingovým kanálem v případě, že potřebujete o svém produktu dát vědět svým potencionálním zákazníkům co nejrychleji. Na rozdíl od dlouhodobé SEO strategie, vás PPC reklamy zviditelní prakticky okamžitě.
PPC kampaně v obsahové síti dokáží vytvořit poptávku po vašem produktu a remarketing/retargeting zajistí opětovné oslovení potencionálních zákazníků, kteří již o váš produkt projevili zájem.
Pro e-shopy je zcela zásadní správné nastavení srovnávačů zboží a jejich PPC kampaní.
Co vám v oblasti PPC a remarketingu nabízíme
- stanovení strategie kampaní, definice cílů a metrik pro následné vyhodnocování úspěšnosti
- výběr vhodných reklamních sítí (Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads ... )
- nastavení reklamních kampaní ve vyhledávacích i obsahových sítích
- vytvoření inzerátů a reklamních bannerů
- nastavení reklamních kampaní ve srovnávačích zboží (Zboží.cz, Google nákupy, Heureka, ...)
- nastavení remarketingu/retargetingu
- měření konverzí - efektivita vynaložených nákladů
- vyhodnocování PPC kampaní a reporting
- plná kontrola nad vašimi reklamními účty, vlastníky účtů zůstáváte vy
Sjednejte si nezávaznou schůzku a přesvědčte se o možnostech a síle PPC kampaní.
Chci řešit PPC kampaně →